![]() |
|
|||||||
| Casemodding Voedt jij je Systeem met een dynamo aangedreven door de bejaarde Cavia van je zusje, en heb je dat allemaal in je Case gepropt. Dan mag je ons hier vertellen hoe je dat hebt gedaan!! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Member
|
Ik ga elke zondag naar de kerk, en nu willen ze daar missschien een computer. Heeft er iemand een idee voor een leike kerk case mod. We zijn PKN, voormalig hervormd. Dus geen modjes met katholieke beelden aan de zijkant. Voor de rest sta ik open voor idee's
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Crew Member
|
Wat voor een functie moet de pc gaan verrichten? En wat is het budget?
P.S. Ik ga ook elke zondag
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
hij moet om de zoveel tijd tijdens een speciale dienst een beamer aansturen. Dit zal wel steeds meer voorkomen, alleen er is nog geen beamer. Alles gaat bij ons in de kerk wat langzaam. Zodra het het met geld te maken heeft ten minste. En als tweede moet er de dienst op worden opgenomen in geluid en later waarschijnlijk ook met video. Het bewerken doen we gewoon bij mij thuis dus echt een supersysteem hoeft niet.
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Adje
|
Een gebrandschilderd glas-in-lood raam lijkt me wel wat...
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Of een casewindow in de vorm van een kruis ofzo. Aan zo'n glasinlood raam lijkt me moeilijk te komen, toch???
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Bij ons in de kerk zijn ze de glas in lood ramen aan het reparen, dit doen we zelf. Er zijn 5 mensen die daar speciaal een kursis voor hebben gevolgt. Dus dat is het probleem niet. Het probleem blijft wil de kerk het. Anders een kast van hout met het motief van de preekstoel en het doopfond.
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
Side panel met een afbeelding van jullie kerk
Plexi glas kast met daarom om heen glas in lood. Wordt wel moeillijk om te maken maar het is wel mogelijk met de met staal verstevigde lood profielen.
|
|
|
#8 |
|
Rubberduckie
|
Je kan er zowiso er wat moois van maken als je er tijd in stopt
|
|
|
#9 |
|
Adje
|
Vraag me af of het nog wat is geworden..
|
|
|
#10 |
|
Rubberduckie
|
Ik owk
|
|
|
#11 |
|
Member
|
Mwa, omdat er verbouwing tussen door kwamen is het even op de lange baan geschoven. Maar nu is het dus een laptop geworden omdat we de beamer delen met een andere kerk en dus veel heen en weer gereden wordt. En waarschijnlijk wordt het niet gewadeert als die laptop gemod wordt.
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|