![]() |
|
|||||||
| Casemodding Voedt jij je Systeem met een dynamo aangedreven door de bejaarde Cavia van je zusje, en heb je dat allemaal in je Case gepropt. Dan mag je ons hier vertellen hoe je dat hebt gedaan!! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Rubberduckie
|
hallo ik heb nog een los laptop scherm... valt hier nog iets van te maken ik zou hem bijv. graag in of op mijn case bouwen heeft iemand hier ervaringen mee? het signaal heeft 30 aansluitingen en de stroom 7 mischien kunnen jullie me helpen lijkt me gaaf als het werkt
de originele voeding heb ik ook bewust bewaard....
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Rubberduckie
|
dat is wel een iede maar hoe hat je dat dan gedacht
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Member
|
er staat veel te weinig over op internet, ik het zelf ook nog een laptop schermpje liggen maar ik weet ook niet hoe het moet maar je kan anders toch gewoon ff bij een computerwinkel gaan vragen ofzo ???
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Member
|
Als je gewoon de datasheet van je display zoekt dan weet je wat waar hoort aangesloten te zijn.
Nadeel is wel dat de controller op het moederbord van je laptop zit of het is een los stuk print wat met een flatcable oid aan je lcd zit.
|
|
|
#5 |
|
Member
|
kan je hem ook nog gebruiken als er een beetje doorzichtige plate kabel kapot is ?? die zit er aan vast (ben daar niet zo bekent mee)
|
|
|
|
|
|
#6 | |
|
Member
|
Quote:
wat???? kan je dat een beetje meer uitleggel want ik snap er niets van. Ken al die termen namelijk niet en het is ook niet echt mijn terein. Dus als jij of iemand anders mij dat kan uitleggen, dank jewel.
|
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Adje
|
Stop er dan maar meteen mee als je hier al vastloopt....
Er staat gewoon dat je de gegevens van het scherm zelf moet opzoeken om erachter te komen welke signaal bij welke draad hoort.
|
|
|
#8 |
|
Member
|
zeg dat dan dat snap ik wel maak ik ben niet zo iemand van de moeilijke woorden.
Last edited by tesssam; 6 September 2005 at 13:31. |
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Member
|
Quote:
succes met zoeken
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
dankje zal niet makkelijk worden maar als het is gelukt zal ik het zeker vermelden
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
ben zeer zeker erg benieuwd naar het resultaat! en heb zelf ook nog een schermpiej liggen dus als het er mooi uit zie overweeg ik ook nog om die er in te bouwen
maar in iedergeval erg veel succes! en we horen het wel (A)
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|