![]() |
|
|||||||
| Casemodding Voedt jij je Systeem met een dynamo aangedreven door de bejaarde Cavia van je zusje, en heb je dat allemaal in je Case gepropt. Dan mag je ons hier vertellen hoe je dat hebt gedaan!! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Member
|
Ik ben recent bezig met mijn CM stacker te modden...
Nu heb ik mijn 2 side panels en de bovenkant met traanplaat gemaakt. Nu moet ik alleen links nog een window plaatsen (geen probleem )Ik heb ook klachten gehoord dat de bouten juist niet mooi zijn, al vond ik van wel? Onder aan deze system specs pagina staat een foto van de voorkant ( de link ) http://specs.tweak.to/12205. Wie vind dit mooi? en wat voor aanpassingen zouden jullie maken?
|
|
|
#2 |
|
Adje
|
Ik zou (en ga) inbusbouten gebruiken die gedeeltelijk verzonken zijn. Zo is het niet echt mooi...
|
|
|
#3 |
|
Member
|
Je bedoeld van die met zo'n platte kop?
en de voorkant?
Just Cold Water! Last edited by smoothbokkie; 4 August 2005 at 19:37. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Adje
|
Yup, die.
En de voorkant.. weg met die fan. Het zwarte zilver/grijs maken en het grijze zwart.
|
|
|
#5 |
|
Member
|
Dus als ik het goed begrijp zou jij de traanplaat zwart spuiten? of bedoelde je de zijkanten?
|
|
|
#6 |
|
Adje
|
De zijkanten van de voorkant... Dan heb je twee verticale zwarte strepen om het een beetje te breken. (daar waar nu je stickers zitten)
|
|
|
#7 |
|
Member
|
ik zou het zwarte aan de voorkant rood spuiten
(dat zag ik laatst bij een winkel en dat was echt mooi dus.....
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
Misschien een foto?
|
|
|
#9 |
|
Member
|
zal wel kijken of er een van is
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
heez heb er helaas geen plaatje meer van kunnen vinden maar het was wel cool...
je kan hem ook groen spuiten, zilver en groen staat samen ook heel mooi ( vind ik dan he )
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
Wat je gedaan hebt, heb je goed gedaan!
Het ziet er opzich goed uit, maar ik vind persoonlijk zoals de kast er nu uitziet, de originele versie mooier. Je kast lijkt nu niet 1 style te hebben maar meerdere door elkaar. Idd door die bouten en ook doordat je 2 verschillende soorten fans gebruikt. Ook de stikkers doen afbreuk aan het geheel. Je moet denk ik toch maar kiezen voor een heel nongelante kast of een echt heel strakke kast. Persoonlijk zou k voor et laatste gaan. Traanplaat is nou niet echt een visueele upgrade imo. Kon je beter een mooie kersenhouten plank die mooi gelakt is gebruiken Misschien kan je nog wat met die fans doen? Toch mooier als je ze niet ziet imo. (aan de binnenkant met stoffilter ervoor) Succes, Keep up the good work
Mijn PC Project Swift Aurora Last edited by N1no; 13 August 2005 at 14:52. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
Ik heb zelf ook de stacker en alles watergekoeld.
Ik vindt de stacker standaard al super en vindt het traanplaat persoonlijk erg jammer.(maar iedereen zijn eigen smaak). Bij mij zit alles netjes van binnen en heb ik mijn cd lades gestealth. verder een reservoir in een drivebay eneen lcd + controler voorin. Verder de kast van binnen strak zonder alle draden in het zicht te hebben. Heb alles tussen mijn mobo bord en de sitepanel lopen en gaten geboord waar ik draden nodog had. Rad op de bodem. pomp ondervoorin. Zal ff kijken hoe ik een foto post. ![]() ![]() ![]() ![]()
Last edited by PR{}X][MUS; 13 February 2006 at 23:17. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
half jaar later...
![]() EDIT: ff editje om me post toch nog nuttig te maken ![]() Kunnen er standaard onderin 120mm fans?
Last edited by Triple_J; 14 February 2006 at 21:18. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
Nee op de achterkant kan wel standaard 120 mm
aan de onderkant kun je 80 mm fans plaatsen en bovenin kan ook standaard een 80 mm fan
|
|
|
#15 |
|
Member
|
Maar daar kun je wel zon ding voor halen speciaal voor de stacker. Zo'n 3 in 4 bay module waar je wel een 120mm fan in kunt plaatsen.
|
|
|
|
|
|
#16 |
|
Member
|
Ik heb onderin mijn Rad liggen, en dat is een airplex evo 240 voor 2 12 cm fans.
Dus ik heb onderin 2 12 cm fans liggen (kan dus wel) is niet standaard. ![]() En die module is bedoeld als setup voor max 3 hdd's waar dan een 12cm fan vooraan past. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|