![]() |
|
|||||||
| Casemodding Voedt jij je Systeem met een dynamo aangedreven door de bejaarde Cavia van je zusje, en heb je dat allemaal in je Case gepropt. Dan mag je ons hier vertellen hoe je dat hebt gedaan!! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Rubberduckie
|
:Vandaag zag ik met google afbeeldingen een case uit duitsland met op de bodem een spiegel met tekst erop
![]() Nou is mijn vraag of een van jullie ook weet hoe ik 1. een spiegel kan zagen die netjes is afgewerkt, en 2. hoe ik letters in die spiegel krijg?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Adje
|
Plexiglas met iets zwarts erachter...
Zijn we hier voor waterkoeling?
|
|
|
#3 |
|
Rubberduckie
|
Hier staat wel een tutorial over een spiegel in je kast maken, daar staat alles uitgelegd. >>> http://www.casejunkies.nl/index.php?...001&hl_id=2808
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Rubberduckie
|
Oke bedankt voor de hulp
binnenkort zal ik de spiegel in m'n kast plaatsen en zal ik even een foto op de site plaatsen
|
|
|
|
|
|
#5 |
|
Rubberduckie
|
Het eindresultaat van de tutorial ziet er ook erg vet uit, ik kan niet wachten om te beginnen
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Adje
|
Ziet er idd netjes uit, misschien een idee om eerst aan een krat bier te beginnen voordat je hiermee start. Voor een rustige hand zeg maar..
|
|
|
#7 |
|
Rubberduckie
|
Ja dat is mischien een idee, ik heb ook nog wel een oude pentium 1 kast met AT voeding, is o.a. ook al gebruikt voor het inbouwen van een ventilator in de bovenkant van de kast
dus dat kan ook wel met een spiegel
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
Adje
|
Zonder de link gelezen te hebben:
een spiegel kan je voor een habbekrats laten maken bij de glashandel. Laat hem exact op maat maken, en de randen slijpen. Voor een 6mm dikke spiegel met coating aan de achterkant, afmetingen 150 cm x 30 cm, en met 3 gaten erin geboord, was ik 100 euro kwijt. (waarvan meer dan 30 euro voor de gaten). Een klein, 3mm dik spiegeltje mag dan niet veel kosten... Tekst op een spiegel kan met een etssetje. laat een mooi logo of tekst snijden op vinyl (stickervel) en zeg dat je niet de letters zelf nodig hebt, maar de buitenkant. opplakken volgens de instructies, en de randen heel goed aandrukken. Daarna etsmiddel aanmaken, en op het glas kwasten. Even wachten, en afspoelen. (goed spoelen, en daarna je handen ook goed wassen.) je logo hoort nu in het glas te staan. Zandstralen kan ook, en geeft een wat meer glinsterend effect. Is helaas niet zo goed zelf te doen.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|