![]() |
|
|||||||
| Casemodding Voedt jij je Systeem met een dynamo aangedreven door de bejaarde Cavia van je zusje, en heb je dat allemaal in je Case gepropt. Dan mag je ons hier vertellen hoe je dat hebt gedaan!! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Member
|
Na paar uurtjes sketchup heb ik deze case getekend:
Plaatje 1 Plaatje 2 Plaatje 3 Plaatje 4 Dus mijn vraag is: Is dit een beetje mooi design om te maken? ![]() De voorkant bestaat uit 4 kubussen die eruit gehaald kunnen worden, maar moet nog bedenken hoe ik dat ga doen dan
|
|
|
|
#2 |
|
Member
|
Is het niet aan de grote kant? Neemt je hele bureau in beslag en je kunt m nooit ergens mee naar toe nemen.
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Adje
|
Waarom nog je moederbord in een aparte kast? Die kan je net zo goed inbouwen.
|
|
|
#4 | ||
|
Member
|
Quote:
Quote:
Standaard vierkante cases zie je al zoveel, iets anders proberen is ook keertje leuk Denk dat ik gewoon wat designs ga maken in verschillende vreemde vormen en dan pas beslis welke 't wordt
|
|
|
|
|
#5 |
|
Adje
|
Maak dan een piramide of een sphere... dat heb ik nergens gezien
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Heb ik al ergens gezien, maar waar weet ik nie meer
|
|
|
|
#7 |
|
Member
|
ja die ken ik ook wel..
maar ik vind het zeker wel een lache design maar er zit inderdaat veel te veel ruimte in. maar als je dat dus inkort zal het vast heel mooi worden. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Member
|
Ik zou de bovenste behuizing even groot maken als de onderste. (breedte/lengte/tec...)
Ikzelf vind het een beetje slordig, je gaat denk ik een mooier resultaat krijgen als je beide delen even groot maakt. T'is maar een idee é
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
Standaard kubus design is niet echt orgineel meer naar mijn mening
En dit design vinden sommige wel leuk![]() Kan trouwens ook nie verder designen voorlopig, pc vol met virus-zooi en wil de boel even rustig er van uitzoeken welke dingen ik nog moet back-uppen
|
|
|
|
#11 |
|
Rubberduckie
|
ik vind hem wel cool hoor
|
|
|
|
|
|
#12 |
|
Rubberduckie
|
waarom bouw je het moederbord niet in die onderse kast? ik denk dat het er dan erg gaaf uitziet!
|
|
|
|
|
|
#13 |
|
Member
|
Anders is de bovenkant zo leeg
![]() Ga trouwens geen case meer bouwen, heb al veel andere dingen die tijd kosten
|
|
|
|
#14 |
|
Member
|
jammer hij zou best mooi zijn geworden.
|
|
|
|
|
|
#15 |
|
Rubberduckie
|
Ik vind het een afschuwelijk blok plastic om eerlijk te zijn
Ik vind het niet mooi omdat je gewoon 2 dozen van verschillende maten op elkaar geplakt hebt waarvan de helft van de ruimte totaal niet benut wordt. Volgens mij is ie ook behoorlijk groot. Daarnaast is het ook mijn ding niet, al dat plexi. Maar smaken verschillen.Success ! |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Adje
|
Let vooral ook op de datum...
|
|
|
#17 |
|
Adje
|
Niet te vergeten dat het alleen om een idee ging...
|
|
|
#18 |
|
Member
|
zo'n idee heb ik ook gehad en uitgewerkt op pc, maar had 1 kubus gemaakt voor pc en WC
ziet er mooi uit, mocht je ooit weer tijd er voor hebben zou ik em als ik jou was zeker uitwerken |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Rubberduckie
|
tja ik vind het ook een beetje aan de grote kant. Maja kan nog alles veranderen.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|