![]() |
|
|||||||
| Casemodding Voedt jij je Systeem met een dynamo aangedreven door de bejaarde Cavia van je zusje, en heb je dat allemaal in je Case gepropt. Dan mag je ons hier vertellen hoe je dat hebt gedaan!! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Rubberduckie
|
Ik ben van plan samen met een neef een aquariumpc te maken, alleen welk materiaal moet je daarvoor gebruiken? Ik heb gehoord dat plexiglas buigt, en als je het kit en de kit scheurt wanneer een paneel buigt, lekt het aquarium en kan je de pc wegdoen. En daarnaast is het niet al te goedkoop (ruim 13 euro voor een plaat van 48 x 48 x 0.8). Is glas dan een betere optie?
|
|
|
|
|
|
#2 | |
|
Senior
|
Quote:
aquapc daar is een heel verhaal over zo'n pc
|
|
|
|
#3 |
|
Rubberduckie
|
ja, klopt, je hebt ook een site (www.aquariumpc.tk) daar staat ook een pc onder water in. Maar bij ons is het de bedoeling een case te maken met een aquarium uit 2 delen, 1 erbovenop, en nog een deel dat in de case zit, verbonden met een buis. We maken dan het bovenste deel luchtdicht zodat de buis vol blijft staan enz. maar das een ander verhaal. Ik zat zelf ook al aan glas te denken. Weet iemand ergens nog mooi transparant gekleurd glas?
|
|
|
|
|
|
#4 |
|
Senior
|
heb je niet een tekening van wat je wil?
|
|
|
#5 |
|
Rubberduckie
|
Jewel, heb ik hier, niet te veel van verwachten, erg eenvoudig:
[IMG]aquariumpc[/IMG] Trouwens al weer verandert, bovenste schuine deel wordt verticaal, onderste klep wordt kleiner en pootjes schuiven beetje door naar rechts. Ik heb de betere tekeningen op schaal maar die heb ik getekend, zonder pc.
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
Rubberduckie
|
hoe krijg je die pics hierin? (n00b in here..)
|
|
|
|
|
|
#7 |
|
Adje
|
Zo of met HTML..
|
|
|
#8 |
|
Rubberduckie
|
lukt niet
Last edited by RuudRocks; 12 July 2005 at 19:18. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Rubberduckie
|
wtf sorry hoor maar hyperlink lukt wel alleen niet naar mijn bestanden en HTML gaat ook niet
|
|
|
|
|
|
#10 |
|
Adje
|
Tuurlijk niet, je kan toch niet linken naar een file op jouw systeem (tenzij het natuurlijk een webserver is). Stuur maar op..
Soon to come: Project TwinTanium (Dual Intel Itanium) Last edited by Marcel; 12 July 2005 at 19:29. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Rubberduckie
|
Damn, ik kan m niet versturen:
Kan geen verbinding maken met Hotmail als %s. Toegang tot gratis e-mailaccounts in Hotmail via Outlook Express wordt niet langer toegestaan. Account: 'Hotmail', Server: 'http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp', Protocol: HTTPMail, Reactie van server: 'Access to Hotmail via Outlook and Outlook Express now requires a subscription. Please sign up at http://upgrade.msn.com', Poort: 0, Beveiligd(SSL): Nee, Foutnummer: 0x800CCCF6 (stond in de foutmelding) moet ik ander email adres gebruiken ![]() Hebben jullie trouwens ook al 250 mb mail box gratis voor hotmailgebruikers? |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Member
|
Hier kan je graties plaatjes kleiner dan 1024 kilobytes uploaden: http://www.imageshack.us/
|
|
|
|
#13 |
|
Rubberduckie
|
|
|
|
|
|
|
#14 |
|
Adje
|
Ik ben redelijk creatief maar ik zie hier geen ruk in...
|
|
|
#15 |
|
Member
|
Is dat eerste gedeelte het penthouse voor de vissen
? Zit dat tweede gedeelte dan in je 5,25"bays? Dat lijkt mij wel geinig.
|
|
|
|
#16 |
|
Senior
|
eehh ik denk dat hier een 2 laagige aquarium is getekend
met de pc in het gedeelte daaronder
|
|
|
#17 |
|
Adje
|
Ga even op zoek naar tutorials die uitleggen hoe je een aquarium maakt. Die zijn er genoeg, en er staan goede tips in. (o.a welk glas, welke kit, hoe te doen, etc.)
|
|
|
#18 |
|
Rubberduckie
|
Ja bedankt heb ik al gedaan. En voor Marcel, kijk niet naar de schets, maar naar hoe het uiteindelijk gaat worden.
(Ik heb trouwens zelf ook een aquarium dus zon groot probleem moet dat niet zijn )
|
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|