![]() |
|
|||||||
| Casemodding Voedt jij je Systeem met een dynamo aangedreven door de bejaarde Cavia van je zusje, en heb je dat allemaal in je Case gepropt. Dan mag je ons hier vertellen hoe je dat hebt gedaan!! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#1 |
|
Member
|
![]() Ik vroeg me af of iemand van jullie deze waterkoeling vriendelijke kast al had... En of hij/zij een beetje tevreden is met dit ding... Ik ben namelijk van plan hem zeer binnenkort aan te schaffen. Ik zal er dan wel wat leuke fototjes van posten als hij af is. Review: http://www.bjorn3d.com/read.php?cID=810
|
|
|
#2 |
|
Member
|
Ziet er wel leuk uit ^^
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Adje
|
Mooi ding, heel mooi ding....
Ik denk dat ik er ook maar ééntje ga halen... Waar heb je hem gehaald?
|
|
|
#4 | |
|
Member
|
Quote:
|
|
|
|
|
#5 |
|
Adje
|
Het ding kost maar €125..
|
|
|
#6 |
|
Member
|
Ja, klopt 125 + bezorgkosten... Geen geld voor een big tower uit aluminium
Heb hem nu net besteld zal em wel snel hebben hoop ik.
|
|
|
#7 | |
|
Member
|
Quote:
|
|
|
|
|
#8 |
|
Member
|
Verwacht er niet te veel van, voor een echt goede review moet je maar ff op google kijken. Maar ik maak wel een paar mooie pix en plaats mn kast daarna mischien wel ff in "the Hall of Fame"
|
|
|
#9 | |
|
Adje
|
Quote:
Hmm, Aurora contest....
|
|
|
|
#10 |
|
Member
|
Ben erg nieuwschierig...
|
|
|
|
|
|
#11 |
|
Member
|
Ik heb de kast afgelopen week binnen gekregen, helaas heb ik te wijnig slang over om mn koeling er in te passen... Deze week heb ik veel toetsen dus verwacht pas dat ik er volgende week zondag mee aan de slag kan
Ik heb de zwarte versie... welke heb jij Marcel?
|
|
|
#12 |
|
Adje
|
Ook zwart, veel ruimte voor rads. moet ik zeggen. Je kan achter al een dubbele 120 kwijt. Evt aan de voorzijde nog een enkele 120mm (HD's iets naar achteren).
|
|
|
#13 |
|
Member
|
Heb je alles er al in zitten??? Ga je als hij helemaal af is hem ook in de Hall of Fame zetten??? en nog een derde vraag, heb je al wat pics? Enne... welke naam geef je dit project?
|
|
|
#14 |
|
Adje
|
Ik heb hem nog niet eens. Hoe komt onder Project Northwood Refit en waarschijnlijk ook wel in de Hall of Fame...
|
|
|
#15 |
|
Member
|
Waar kun je die case dan halen voor die prijs? Iemand wil da ding namelijk ook hebbe
misschien ik ook nog een keer
|
|
|
|
#16 |
|
Adje
|
|
|
|
#17 | |
|
Member
|
Quote:
|
|
|
|
#18 |
|
Adje
|
Ik heb hem vandaag binnengekregen, past makkelijk. Ik trek gewoon die Fan uit de behuizing en daar duw ik een rad in. Die fan kan dan in het front worden gezet of op de kast vastgemaakt.
Dat hierdoor de blauwe verlichting niet meer zo goed werkt boeit me echt niet. Aan de achterzijde een 240 en misschien nog een 120 bij de PSU. Er komen verder negen SCSI HD's in (4x 10Krpm en 5x 15Krpm) dus een vatsige PSU is ook wel noodzakelijk. Ik wil nog wel een graag een fill-and-bleed systeem erin maken. Voornamelijk omdat ik hierdoor de mogelijkheid heb om andere systemen aan te koppelen. Heb ik weleens met de Xeon gedaan, de rad. van de Northwood werd toen ff aan het werk gezet. Met het equivalent van een 480 rad kan ik nu wel wat meer warmte kwijt.
|
|
|
#19 |
|
Member
|
Ik heb nog een fill and bleed te koop... als je hem wil hebben kan dat
|
|
|
#20 |
|
Adje
|
Ziet het er ongeveer zo uit??
|
|
|
#21 |
|
Member
|
dat is wel heel netjes
Hoeveel kost het om zoiets te maken? (niet dat ik het zelf kan)
|
|
|
#22 | |
|
Senior
|
Quote:
|
|
|
|
#23 | |
|
Adje
|
Quote:
Ik ga dit nu ook in de Aurora bouwen maar dan iets anders en elektrisch ipv handmatig.
|
|
|
|
#24 |
|
Member
|
Morgen krijg ik de laatste dingetjes binnen om mn pc af te maken... mag ook wel na 1 1/2 week
Post misschien vanmiddag nog wat fototjes ik post zeker morgen wat foto's als alles in mekaar zit en werkt...![]() Hoe zijn de vorderingen bij jou Marcel?
|
|
|
#25 |
|
Adje
|
Voorlopig alleen nog voorbereidingshandelingen. Al één tegenvaller, m'n Hot swap bay past niet lekker in de kast. Dus we gaan van negen SCSI schijven naar vier.
In plaats daarvan komt er een losse 250GB SATA schijf bij die mooi onder de vier scsi's past. De drie vrijgekomen 5.25" bays kan ik mooi gebruiken voor de ThermalTake AquaBay M1 die ik zometeen ff ga ophalen en een extra DVD fikker. ![]() Zaterdag ga ik langs een elektroboer opzoek naar de elektrische kraan voor de fill-and-bleed. Dat ding kan ik waarschijnlijk wel achter in de Aquabay bouwen, misschien dat de pomp er ook wel bij past.
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|