![]() |
|
|||||||
| Casemodding Voedt jij je Systeem met een dynamo aangedreven door de bejaarde Cavia van je zusje, en heb je dat allemaal in je Case gepropt. Dan mag je ons hier vertellen hoe je dat hebt gedaan!! |
![]() |
|
|
Thread Tools | Display Modes |
|
|
#26 |
|
Member
|
Ik heb nog steeds geen beriucht gehad dat ze mn spullen hebben verstuurd... Hoop echt dat ik het morgen binnen heb anders word ik helemaal gek!
|
|
|
#27 |
|
Member
|
Morgen heb ik als het mee zit dan eindelijk mn laatste spul binnen... Ik heb alvast een nieuw topic gemaak waar wat leuke foto's komen
Project Swift Aurora
Mijn PC Project Swift Aurora Last edited by N1no; 2 November 2005 at 13:44. |
|
|
|
|
|
#28 |
|
Rubberduckie
|
Hoi,
beetje late reactie. Ik heb die kast ook gezien bij www.informatique.nl in NL. Alleen daar kost de kast 157 euro. Beetje veel voor die kast of niet? Is die kast al stil met die 3 120 mm fans? Last edited by winnie de pooh; 4 January 2006 at 13:36. |
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Senior
|
Quote:
of je doet de wande isoleren.
|
|
|
|
#30 |
|
Adje
|
Fans zijn aardig stil.
|
|
|
#31 |
|
Rubberduckie
|
Ik heb een Gigabyte
Het is een echte super case omdat : Stil Koel Mooi af gewerkt Wat pics met mijn waterkoeling setup ![]() ![]() ![]() Specs: X2 3800 @ 2600 1.6v 7900GT Voltmod 1.4v (670//1600) OZC Platinum@ DDR520 3-3-3-8 Waterkoeling Asetek waterchill KT-12A L30 Temps CPU 34//41 GPU 39//60 Mobo 36//40 Last edited by Trek1500; 11 September 2006 at 16:32. |
|
|
|
|
|
#32 |
|
Member
|
Het ziet er inderdaad netjes uit,
op 1 ding na??? die fan onderin kan ik nou niet echt netjes afgewerkt noemen...
|
|
|
#33 |
|
Rubberduckie
|
Je hebt gelijk. Er zijn wat dingen verandert!
Het koelblokje heb ik vervangen voor een Danger Den blokje. Het kleurtje van de vloeistof En de routing van de tubes is aangepast. De volgende update komt eraan! |
|
|
|
|
|
#34 |
|
Rubberduckie
|
Update
Nieuwe setup: Dangerden TDX A64 Swiftech MCW60 x2 Laing D5 Vario Swiftech Micro Res Aquatuning Extreme Rad Alles 1/2 tubing Morgen komt mijn Apogee blokje binnen, ga dan de loop voorzien van UV reactive vloeistof. Dus zijn er nog mensen die intresse hebben een compleet A64 TDX blokje Nog wat temps; x2 3800 @ 2.6Mhz 1.6v 34idle@load 42 7900GT Voltmod 1.5v 39idle@load 43 Last edited by Trek1500; 17 January 2007 at 23:51. |
|
|
|
|
|
#35 |
|
Member
|
heb je nou 4 fans op de rad zitten??
volgens mij help dan niet veel hoor |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Senior
|
als de prijs ok is dan heb ik wel interesse in die TDX
|
|
|
#37 |
|
Rubberduckie
|
@Kerensky
De fans helpen zeker..push-pull opstelling! @KAMIKAZE-FREAK U got mail. |
|
|
|
|
|
#38 |
|
Member
|
voor zo ver ik weet is de pull kracht van fans niet erg groot...
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Senior
|
Quote:
dan heeft die fan het gemakkelijker en zodoende heb je 2 fans die weinig weerstand hebben en zodoende beter draaien
|
|
|
|
#40 | |
|
Rubberduckie
|
Quote:
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Member
|
hoe heb je die rode kleur erin gekregen? ziet er leuk uit
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
Rubberduckie
|
Je kan een kleurstof ervoor kopen.
Update: Clearflex60 Tubing , echt een aanrader, je kan het in de vreemdste bochten wringen zonder dat de tubing knikt. Tec vloeistof. Swiftech Apogee blokje. Mijn volgende update zal zijn een kast waarin een 360rad in past. |
|
|
|
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
|
|